
Splošni pogoji poslovanja delises.si
- Splošno
Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine delises.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja določajo in obravnavajo pogoje nakupa in uporabe spletne strani delises.si, ter poslovni odnos med Delises, Blaž Kogej s.p., (v nadaljevanju: ponudnik), in kupci na spletni trgovini delises.si.
S spletno stranjo in domeno delises.si upravlja ekskluzivni zastopnik za blagovno znamko La Fruitière, Orsadrinks in Beverfree. Podjetje Delises, Blaž Kogej s.p., Smrtnikova ulica 3, 1000 Ljubljana. Ponudnik preko spletne trgovine delises.si omogoča nakup prehrambnih in drugih artiklov blagovne znamke La Fruitière in Orsadrinks.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja ponudnika (ime in sedež podjetja)
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta ali telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
- pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- način plačila,
- pojasnilo glede postopka pritožbe, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
- Podatki o podjetju
Delises, Blaž Kogej s.p., Smrtnikova ulica 3,
1000 Ljubljana, Slovenija – EU
Registerski organ: Okrožno sodišče Ljubljana
Email: info@delises.si
Davčna številka: 93158700
Matična številka: 6817408000
Davčni zavezanec: DA
TRR: IBAN SI56 0284 3026 3386 996 pri NLB d.d.
- Prodajni pogoji
Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku ko kupec, po potrditvi naročila, prejme potrdilo po elektronski pošti o prejemu naročila s strani ponudnika. Kupec potrdi naročilo s klikov na »kupite sedaj«.
Te splošni pogoji so vedno dostopni na spletni trgovini delises.si
- Ponudba in cene artiklov
Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba spletne trgovine delises.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Ponudnik skuša kar najbolje skrbeti za točnost in ažurnost podatkov, navedenih na spletni strani, vseeno pa lahko prihaja do nepravilnosti pri objavah cen, dobavnih rokov, opisov in lastnosti izdelkov. Ker se vse morebitne spremembe ne uspe vedno vpisati na spletno stran sočasno z nastankom spremembe, bo ponudnik kupca vedno obvestil o spremembah ter mu omogočila preklic ali zamenjavo naročenega izdelka.
Vse cene navedene na spletni strani ponudnika so končne cene, cene so v evrih in vključujejo ustrezno stopnjo davka na dodano vrednost (DDV).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
- a) Akcije in popusti
Vsi ali zgolj izbrani izdelki so občasno lahko znižani zaradi sezonskih akcij za omejeno obdobje. Izdelki s popustom imajo novo, znižano ceno, jasno zapisano ob siceršnji redni maloprodajni ceni. V kolikor ima določen izdelek akcijsko ceno zaradi odprodaje zalog, je kupec pred nakupom seznanjen z informacijo, ali je izdelek na zalogi ali a so zaloge že pošle. Ob zaključku naročila in pred izvedbo plačila naročila, se kupcu pri končnem znesku za plačilo že obračunajo vsi dodeljeni popusti.
- b) Kuponi za popust (promocijske kode)
Z občasnimi promocijskimi kodami lahko kupec prejme popust, k velja izključno v spletni trgovini delises.si. Kupon ob unovčitvi dodeli izbrani popust na celoten znesek naročila.
Popusti ob unovčitvi kupona ne veljajo na izdelke, ki so že znižani v spletni trgovini. Kuponi in popusti se med seboj ne seštevajo.
Ob enkratnem nakupu lahko vsak kupec s svojim kuponom uveljavi le 1 kupon.
- c) Postopek unovčevanja promocijske kode
Kupec lahko pridobi popust z unovčitvijo kode za popust in sicer v zadnji fazi naročila pred nakupom. Na blagajni kupec vnese kodo za popust v polje KODA KUPONA ter nato UNOVČI KODO. V kolikor kupec kode iz tehničnih razlogov ne bo uspel unovčiti, naj ime kode za popust vnese v komentar ob naročilu, popust pa bo kupcu obračunan naknadno (ročno). Če koda kupona ni vnešena v polje koda kupona ali v komentar pred zaključkom nakupa, popust kupcu ne bo obračunan. V primeru, da je izdelek že v redni akciji, se upošteva večji popust. Popusti se v nobenem primeru ne seštevajo. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
Kode za popust je mogoče unovčiti zgolj v času veljavnosti promocijske kode in izključno na spletni strani delises.si
- d) Prikaz priznanega popusta na računu
Višina popusta (v odstotkih) in znesek priznanega popusta (v evrih) bo kupcu prikazan takoj ob unovčitvi kode še pred samo izvedbo plačila. Popust, ki ga kupec prejme je prikazan tudi na potrdilu naročila, ki ga kupec prejme na svoj email po uspešnem zaključku plačila naročila.
- Pravica do odstopa od nakupa po 43. č Členu ZVPot
Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.
Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 10 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 10 dnevnega roka za vračilo.
Vračilo kupnine bo izvedeno v roku 10 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejete kupnine do prevzema vrnjenega blaga. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži.
Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
- Reklamacije
Kupec lahko blago reklamira, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v roku 8 dni. V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, sproži postopek reklamacije pri GLS Slovenija.
V primeru reklamacije se paket dostavi na enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ga je kupec prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) oz. ga ne sprejme in pri dostavljavcu izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bo ponudnik poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. V primeru reklamacije pri ponudniku, kupec smiselno ravna skladno z določili teh splošnih pogojev o vračilu blaga.
- Reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik se bo prizadeval za reševanje sporov po mirni in izvensodni poti.
- Varnost osebni podatkov
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
- Varovanje osebnih podatkov
Podjetje se pri svojem poslovanju zavzema za korektno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine skladno z novo evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDRP)
Podjetje za potrebe poslovanja spletne trgovine zbira naslednje podatke uporabnikov:
- ime in priimek
- naslov in kraj bivanja
- naslov za pošiljanje naročenega blaga
- naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
- ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino
- Prijava na e-novice: Ime in e-poštni naslov.
- Naročilo izdelkov: Ime in priimek, ulica in hišna številka, poštna številka in pošta, telefon, e-poštni naslov in naziv podjetja (v kolikor se prijavite kot podjetje).
- Kontaktni obrazec: Ime in priimek, telefon, e-poštni naslov.
- Morebitne druge podatke, ki jih uporabnik sam prostovoljno posreduje podjetju.
Za točnost vnešenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri registraciji v spletno trgovino ne odgovarjamo.
- Namen obdelave podatkov
Podjetje Delises, Blaž Kogej s.p. bo zbrane podatke o obiskovalcih (uporabnikih) uporabljalo samo za naslednje namene:
- Za pošiljanje predračunov in računov v primeru prejetega naročila na izdelke ali storitve, ki se tržijo preko spletne trgovine.
- Za vodenje evidenc o strankah.
- Za realizacijo oz. dostavo zahtevanih izdelkov ali storitev.
- Za obveščanje o novostih v ponudbi podjetja Delises, Blaž Kogej s.p..
- Za pošiljanje e-novic (v kolikor se je oseba prijavila na prejemanje naših e-novic)
- Za statistično in marketinško analizo oz. raziskavo v zvezi z uporabniki spletne strani in sicer zato, da se izboljša ponudba izdelkov in storitev na spletni strani.
- Izjemno razkritje osebnih podatkov
Podatki, ki jih podjetje Delises, Blaž Kogej s.p., zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.
- Pravice uporabnikov oz. strank po splošni uredbi GDPR
Za zagotovitev poštene in pregledne obdelave imate kot uporabnik, na podlagi predpisov, naslednje pravice:
- Pravica do preklica privolitve
Če ste kot uporabnik privolili v obdelavo vaših osebnih podatkov (za enega ali več določenih namenov), imate pravico, da to svojo privolitev kadarkoli prekličete, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave podatkov, ki se je na podlagi privolitve izvajala do njenega preklica.
- Pravica dostopa do osebnih podatkov
Kot uporabnik imate pravico od ponudnika (upravljavca osebnih podatkov) dobiti potrditev, ali se v zvezi z vami obdelujejo osebni podatki, in, kadar je temu tako, dostop do osebnih podatkov in določenih informacij.
- Pravica do popravka osebnih podatkov
Kot uporabnik imate pravico doseči, da ponudnik brez nepotrebnega odlašanja popravi netočne osebne podatke v zvezi z vami. Kot uporabnik imate, ob upoštevanju namenov obdelave, pravico do dopolnitve nepopolnih podatkov, vključno s predložitvijo dopolnilne izjave;
- Pravica do izbrisa osebnih podatkov (»pravica do pozabe«)
Kot uporabnik imate pravico doseči, da se vaši osebni podatki izbrišejo, kadar ne obstaja več upravičen razlog za nadaljnjo obdelavo.
Preprečitev obdelave je mogoča v posebnih okoliščinah:
- ko obdelava ni več potrebna v povezavi z namenom zbiranja in obdelave;
- ko uporabnik umakne soglasje za obdelavo;
- ko uporabnik ugovarja obdelavi in ne obstajajo prevladujoči zakoniti razlogi;
- če je bila obdelava nezakonita;
- ko je izbris potreben za izpolnitev pravnih obveznosti (pravo EU ali države članice);
- ko je obdelava povezana s ponudbo storitev informacijske družbe otroku.
- Pravica do omejitve obdelave
Kot uporabnik imate pravico doseči, da ponudnik omeji obdelavo, kadar obstaja eden od primerov:
- če kot uporabnik oporekate točnosti osebnih podatkov;
- ko je obdelava nezakonita in kot uporabnik nasprotujete izbrisu ter zahtevate omejitev uporabe;
- ko podatki niso več potrebni za namen obdelave, kot uporabnik pa jih potrebujete za uveljavitev pravnih zahtevkov.
- Pravica do prenosljivosti podatkov
Kot uporabnik imate pravico, da prejmete osebne podatke v zvezi z vami, ki ste jih posredovali ponudniku, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki.
- Pravica do ugovora obdelavi
Kot uporabnik lahko ugovarjate obdelavi v primeru obdelave za potrebe opravljanja nalog v javnem interesu ali pri izvajanju javne oblasti ter direktnega marketinga (vključujoč profiliranje).
- Pravica do vložitve pritožbe pri nadzornem organu
Kot uporabnik imate pravico, da vložite pritožbo pri nadzornemu organu, zlasti v državi, v kateri imate običajno prebivališče, v kateri je vaš kraj dela ali v kateri je domnevno prišlo do kršitve (v Sloveniji je to Informacijski pooblaščenec ), če menite, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z vami krši predpise o varstvu osebnih podatkov.
Kot uporabnik lahko vse zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovi, v pisni obliki, naslovite na upravljavca, podjetje Delises, Blaž Kogej s.p.., kar lahko storite tako, da nas kontaktirate preko info@delises.si.
- Omejitev odgovornosti
Podjetje Delises, Blaž Kogej s.p.. ne odgovarja za škodo, ki bi uporabniku nastala, ker je slednji ponudniku pri prijavi na e-novice, pri povpraševanju ali pri nakupu izdelkov oz. storitev posredoval napačne, nepopolne ali neažurne podatke.
- Spremembe politike zasebnosti
Ponudnik lahko spremeni ta pravila, če to zahtevajo tehnični in komercialni vzroki ali vzroki na strani javnosti. Ponudnik bo o vseh spremembah in novostih aktivnosti obveščal udeležence z objavami na spletni strani delises.si (splošni pogoji).
- Dodatna pojasnila
Vsa vprašanja, dileme ali pripombe glede naše politike zasebnosti nam lahko sporočite na e-poštni naslov info@delises.si
Odločitev ponudnika aktivnosti o vseh vprašanjih v zvezi z aktivnostjo in temi pravili je dokončna in velja za vse sodelujoče. Pisni ugovori in pritožbe niso mogoči.
Datum objave splošnih pogojev: november 2020